KIA (będąca spółką zależną Hyundai) postanowiła odświeżyć swoje strategie marketingowe i skierować się ku nowym rozwiązaniom. Jako pionier mobilności elektrycznej, KIA chce wykorzystać swoje doświadczenie i przyciągnąć większą uwagę klientów. Ponad 20% sprzedanych pojazdów tej marki to auta z napędem wyłącznie elektrycznym, co stanowi imponujący udział na rynku. Teraz firma skupia się na promocji swojej marki EV9 za pomocą innowacyjnych i nowatorskich metod.
Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne
Nowe strategie marketingowe KIA: koncentracja na kanałach cyfrowych i współpraca z platformą Roblox
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.