Ciekawostki branżowe, Najnowsze, Public Relations

Nowe zasady public relations

Interesujesz się marketingiem, a świat mediów nie ma dla Ciebie tajemnic? Po przeczytaniu tej książki możesz podać w wątpliwość swoją dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu i public relations. Wszystko za sprawą międzynarodowego bestsellera, po który ochoczo sięgnęli entuzjaści i specjaliści branży. Odkrywcze spojrzenie na temat nowych zasad rządzących dobrze nam znanym światem otwiera drogę nowym możliwościom i daje przestrzeń do przenoszenia naszych działań na wyższy poziom. Mowa o książce Davida Meermana Scotta, o wiele mówiącym tytule ,,Nowe zasady marketingu i PR”.

Od 2005 roku Meerman Scott jest pionierem strategii marketingowych i rozwoju biznesu stosowanych na całym świecie. Dzięki 12 książkom opublikowanym w 30 językach ludzie rozbudowują swoje firmy i rozwijają własny potencjał. Ów imponujący wynik edytorski i tłumaczeń nie jest jednak jedynym powodem naszej rekomendacji tej pozycji. To duża dawka fachowej wiedzy, celne spostrzeżenia, a także zawarte w niej propozycje innowacji w zakresie branży PR skutecznie przykuły naszą uwagę i ciekawość. Co bowiem w tej dziedzinie mogło się zmienić?

Tradycyjne formy działania w branży marketingowej nie obejmowały swoim zakresem cyfryzacji i wprowadzanej na bardzo szeroką skalę infrastruktury elektronicznej. Nowe zasady omówione przez Davida Meermana Scotta, w przeciwieństwie do tradycyjnych form, opierają się na Internecie i nowych technologiach. Autor odkrywa przed czytelnikiem definicje i zastosowanie newjackingu czy też sztucznej inteligencji (AI). Jednocześnie podkreśla znaczenie już znanych nam form komunikacji, takich jak blog, wideo, podcast czy działania podejmowane w social mediach. Więcej nie możemy zdradzić! Pewne jest, że Scott przekazuje wiedzę, inspirując nas. Każdy z przykładów został szczegółowo omówiony w charakterystyczny dla autora sposób – na podstawie własnych doświadczeń, porażek i sukcesów, co okrasza interesującą fabułą. Dodajmy, że niektóre fragmenty książki były już wcześniej publikowane na blogu autora, a nowości zapowiedziane w tytule obejmują marketing mobilny, w czasie rzeczywistym i PR, także nowe narzędzia pomiaru efektów kampanii promocji produktów i usług. Dostęp do przywołanego bloga jest darmowy, a książka jest dostępna odpłatnie, mimo tego publikacja wersji drukowanej okazała się hitem, co jest potwierdzeniem jej przydatności.

Przewodnik po przyszłości marketingu jest bardzo wartościową pozycją w naszej firmowej bibliotece. Z uwagi na solidną dawkę wiedzy i autorytet autora książka będzie ciekawą pozycją zarówno dla specjalistów w branży, studentów kierunków pokrewnych, jak i osób, które chcą dowiedzieć się czegoś o świecie marketingu. Czas poświęcony na tę lekturę na pewno nie będzie czasem zmarnowanym, zwłaszcza że my w procesie komunikacji biznesowej, marketingowej występujemy na co dzień w podwójnej roli – jej kreatora i odbiorcy.

Uważna lektura książki ,,Nowe zasady marketingu i PR” może zmienić nasze postrzeganie branży i dodać świeżego powiewu marketingowym działaniom.

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x