W które nowe kanały społecznościowe warto inwestować? Co zrobić by nie płacić 2 razy za serwis WWW? Jak skutecznie budować zaangażowanie i zasięg na Instagramie? Jak pracować z agencją i domem produkcyjnym, by proces tworzenia spotu reklamowego przebiegł bez zakłóceń, a efekt spełnił oczekiwania? – odpowiedzi na te pytania znają już uczestnicy Śniadań Marketingowych Internet ASAP.
Organizowane przez agencję Eura7 ekskluzywne spotkania odbywają się co dwa miesiące w Krakowie i Warszawie. W kameralnym gronie uczestnicy mogą poznawać aktualne trendy i narzędzia oraz wymieniać się doświadczeniami. Ideą spotkań jest połączenie luźnej atmosfery śniadań z wysoką wartością merytoryczną, znaną z konferencji Internet ASAP. Wśród dotychczasowych prelegentów znaleźli się m.in. Marcin Andruchów z domu produkcyjnego Muchas Gracias, Przemysław Matyjaszczyk z agencji SEO Whites oraz Agnieszka Krok, która kieruje działem kreacji w Abanana Advertising.