Posiadanie firmowej strony internetowej jest już dziś standardem. Nawet najlepsza strona nie będzie jednak przynosić zamierzonych efektów, jeśli nikt nie będzie jej odwiedzał. Jak sprawić, by potencjalni klienci dotarli do oferty firmy lub marki w Internecie? Rozwiązaniem jest pozycjonowanie.
źródło: http://www.flickr.com/photos/10612940@N00/2349098787/
Jak pokazują badania, 95% internautów w Polsce, poszukując produktu lub usługi, korzysta z wyszukiwarki Google. Jednakże, z uwagi na fakt, że ponad 50% internautów sprawdza tylko pierwszą dziesiątkę wyników wyszukiwania, należy dążyć do obecności serwisu www na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – to na niej koncentrują się potencjalni klienci. Obecność na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce jest istotna zwłaszcza wtedy, gdy oferta danej firmy jest taka sama lub bardzo podobna do oferty wielu innych podmiotów na rynku. Jak zatem osiągnąć i utrzymać wysoką pozycję serwisu w Google?