Awake Festival to propozycja interdyscyplinarna i terapeutyczna zarazem. Cel? Połączyć zabieganych na co dzień ludzi poprzez działania inne niż zawodowe – projekty kulturalne, takie jak biblioteka leśna, kino pod mostem oraz koncerty, oczywiście na żywo, czy sztuka.
Oficjalny sponsor Festiwalu Awake, Grolsch, pragnął zilustrować, jak ważne jest, od czasu do czasu, naciśnięcie przysłowiowej pauzy w codziennym życiu pełnym pośpiechu, trosk, a nawet zmartwień.
Grolch zapraszał do uczestnictwa w festiwalu Awake w sposób dość niekonwencjonalny. Jak? Realizując eksperyment, który łączył osiągnięcia neuronauki ze sztuką. Na początek: „czytanie” fal mózgowych ludzi w czasie rzeczywistym przy użyciu słuchawek nerwowych i co najciekawsze – przekształcanie ich w sztukę wizualną.
Eksperyment Grolsch Awake wykorzystał najnowsze technologie, aby pokazać, jak niesamowity jest ludzki mózg i w jaki sposób działa, gdy usuwamy wszystkie zakłócenia i koncentrujemy się tylko na jednej rzeczy: na muzyce.
Tym razem nie będziemy zdradzali Wam szczegółów. Zapraszamy do obejrzenia reklamy, która została zrealizowana w Rumunii przez Kubis Interactive.