Współczesny świat stawia nam wszystkim bardzo wysokie wymagania. Aby im sprostać, szukamy, jako agencja Eura7 i Abanana, nowych rozwiązań oraz kanałów komunikacji. Od teraz czytelnicy naszego bloga mogą śledzić konto Labbera na Twitterze – twitter.com/LabberPL.
– Poszerzamy kanały komunikacji, te bowiem prowadzą do coraz liczniejszego grona nowych odbiorców. Twitter w Polsce jest obecnie społecznością, która ciągle ewoluuje. Serwis daje nam możliwość dotarcia zarówno do dziennikarzy, ekspertów, jak i potencjalnych klientów, a przede wszystkim czytelników, którzy poszukują ciekawych, wartościowych informacji oraz porad – twierdzi Maks Michalczak, PR Manager agencji Abanana.
– Zależy nam, aby na Twitterze pojawiały się nie tylko materiały, które można znaleźć na blogu, ale także interesujące wiadomości naszych partnerów, zagranicznych ekspertów oraz krótkie porady. Sposób funkcjonowania Twittera odpowiada współczesnym trendom: krótki i szybki przekaz wyrażony jakkolwiek – słowem, dźwiękiem czy filmem – staje się dostępny nie tylko dla indywidualnych użytkowników serwisu, ale także dla gazet, czasopism, instytucji, one bowiem również mają konta na Twitterze. Informacja może zatoczyć wielki krąg, do czego dążymy, dbając o naszych klientów i odbiorców ich produktów. Użytkownicy Twittera często są zarówno tymi pierwszymi, jak i drugimi. Już dziś zapraszamy czytelników Labbera na Twittera. Mikroblogowanie jest ukłonem w Waszą stronę, cenimy Wasz czas, proponujemy, podpowiadamy – kończy Michalczak.