Firma Oreo przygotowała niezwykłą niespodziankę dla klientów supermarketu Edeka w Düsseldorfie. W ramach unikalnej strategii marketingowej, marka zorganizowała jednodniową grę Pac-Man na żywo, która w połączeniu z rzeczywistością rozszerzoną miała za zadanie przyciągnąć uwagę klientów i promować specjalną edycję Oreo x Pac-Man.
Cała akcja rozpoczęła się od skanowania kodu QR przy wejściu do supermarketu. Każdy klient mógł używać swojego telefonu do zbierania lub „jedzenia” wirtualnych ciasteczek w alejkach, w pogoni za słynnymi duchami z gry. W ten sposób uczestnicy walczyli o dostęp do specjalnej półki, na której można było zakupić limitowaną edycję Oreo x Pac-Man.
Oprócz możliwości zakupu unikatowych ciasteczek, uczestnicy mieli również szansę wziąć udział w losowaniu, w którym do wygrania były nagrody, takie jak prawdziwy automat do gier Oreo x Pac-Man. Cała kampania była wspomagana przez technologię rzeczywistości rozszerzonej, co sprawiło, że wydarzenie stało się jeszcze bardziej interaktywne i atrakcyjne dla klientów.