Niedawno zapowiadaliśmy, że nasz firmowy blog – Labber.pl zmieni się nie do poznania. Dziś mamy tę niezwykłą przyjemność, że możemy powiedzieć głośno: Jest, Labber.pl w wersji 2.0!
– Przez prawie 10 lat…, tak, w grudniu to będzie już 10 lat, opublikowaliśmy dla Was ponad 600 ciekawych artykułów, w których dzieliliśmy się doświadczeniem, nowościami, a przede wszystkim wiedzą, inspirowaliśmy Was. Od dziś działamy ze zdwojoną siłą, tworząc treści do sześciu działów tematycznych, a wszystko w nowoczesnej oprawie graficznej – wspomina i zarazem informuje z satysfakcją CEO Eura7 i Abanana, Łukasz Wołek.
Co znajdziecie na naszym blogu? – Przede wszystkim wiadomości z branży przydatne każdemu, kto pracuje w marketingu, zarówno w agencji interaktywnej, jak i po stronie klienta. Do tego mnóstwo nowinek, które obecnie są popularne w Polsce i Europie, ale także te aktualnie podbijające rynek amerykański. Jak przystało na prawdziwe laboratorium: testujemy i oceniamy dane rozwiązania, a najlepsze dla nas i naszych klientów adaptujemy i wdrażamy w życie – dodaje Maks Michalczak, PR Manager Eura7 i Abanana.
– Ponieważ wiedzą dzielimy się także w mediach branżowych, to Labber.pl będzie też w pewnym stopniu platformą pośrednią, dzięki której czytelnikowi nie umkną treści tworzone przez nas dla innych mediów – kontynuuje.
Na Labber.pl nie zabraknie również opisów kampanii reklamowych z całego świata oraz narzędzi marketingowych – sami z nich korzystamy i wiemy, jakie są ich plusy i minusy. Oczywiście polecamy te najlepsze, które wspomogą Wasze działania i są gwarancją sukcesu! Przejdziemy wspólnie przez najnowsze rozwiązania technologiczne oraz przez świat PR, który zawsze jest pełen wyzwań, konkurencji i wizerunkowych pułapek. Warto zatem śledzić na bieżąco tę skomplikowaną sieć publicznych relacji i narzędzia komunikacji, bez których współcześnie… nie istniejemy.
Zapraszamy do lektury! Jest co czytać i oglądać!