Z początkiem 2025 roku Piotr Serafin obejmuje stanowisko Art Directora w Grupie Eura7. W nowej roli Piotr będzie odpowiedzialny nie tylko za szeroko pojęte prace projektowe dla klientów zewnętrznych, lecz również za kompleksowe zarządzanie brandingiem marek należących do portfela Grupy Eura7.
Piotr dołączył do zespołu w 2018 roku, początkowo jako Graphic Designer. W tym czasie z powodzeniem realizował projekty przetargowe oraz stałe zlecenia dla marek z branży produkcyjnej, FMCG i usługowej, w tym m.in. dla DAKO i Mosso. Jednym z jego kluczowych zadań był ubiegłoroczny rebranding agencji kreatywnej abanana.
„Możliwość pełnienia funkcji Art Directora stanowi dla mnie znaczący krok w rozwoju zawodowym. Dotychczasowe doświadczenia w obszarze projektowania i brandingu zamierzam przekuć w jeszcze bardziej efektywne rozwiązania dla naszych klientów. Wierzę, że design łączy w sobie zarówno aspekt artystyczny, technologiczny jak i biznesowy – dlatego w swoich działaniach będę stawiał na wizualną spójność, kreatywność i wyraźną wartość dodaną dla marek, które obsługujemy” – komentuje Piotr Serafin, Art Director w Grupie Eura7.
Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz świeżemu spojrzeniu na kwestie estetyczne i funkcjonalne Piotr Serafin znacząco wzmacnia kompetencje Grupy Eura7 w zakresie designu i strategii wizualnych. „Jesteśmy przekonani, że pasja i profesjonalizm Piotra stanowią solidny fundament do rozwoju kolejnych innowacyjnych projektów, które pozwolą Grupie Eura7 i jej markom jeszcze skuteczniej konkurować na rynku” – podkreśla Piotr Szmiłyk, Head of Art w Grupie Eura7.