Abanana, Eura7, Najnowsze, Wewnętrzne

Piotr Serafin Art Directorem w Grupie Eura7

Z początkiem 2025 roku Piotr Serafin obejmuje stanowisko Art Directora w Grupie Eura7. W nowej roli Piotr będzie odpowiedzialny nie tylko za szeroko pojęte prace projektowe dla klientów zewnętrznych, lecz również za kompleksowe zarządzanie brandingiem marek należących do portfela Grupy Eura7.

Piotr dołączył do zespołu w 2018 roku, początkowo jako Graphic Designer. W tym czasie z powodzeniem realizował projekty przetargowe oraz stałe zlecenia dla marek z branży produkcyjnej, FMCG i usługowej, w tym m.in. dla DAKO i Mosso. Jednym z jego kluczowych zadań był ubiegłoroczny rebranding agencji kreatywnej abanana.

„Możliwość pełnienia funkcji Art Directora stanowi dla mnie znaczący krok w rozwoju zawodowym. Dotychczasowe doświadczenia w obszarze projektowania i brandingu zamierzam przekuć w jeszcze bardziej efektywne rozwiązania dla naszych klientów. Wierzę, że design łączy w sobie zarówno aspekt artystyczny, technologiczny jak i biznesowy – dlatego w swoich działaniach będę stawiał na wizualną spójność, kreatywność i wyraźną wartość dodaną dla marek, które obsługujemy” – komentuje Piotr Serafin, Art Director w Grupie Eura7.

Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz świeżemu spojrzeniu na kwestie estetyczne i funkcjonalne Piotr Serafin znacząco wzmacnia kompetencje Grupy Eura7 w zakresie designu i strategii wizualnych. Jesteśmy przekonani, że pasja i profesjonalizm Piotra stanowią solidny fundament do rozwoju kolejnych innowacyjnych projektów, które pozwolą Grupie Eura7 i jej markom jeszcze skuteczniej konkurować na rynku” – podkreśla Piotr Szmiłyk, Head of Art w Grupie Eura7.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x