Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Pizza Hut łagodzi ból po zakochaniu na Walentynki

Nie znoszę Cię wystarczająco, aby wypróbować nową pizzę od Pizza Hut. Pod tym hasłem sieć pizzerii wprowadza do swojej oferty „Goodbye Pies” – specjalną promocję na Walentynki, która przeznaczona jest dla osób planujących zakończyć swoje związki tuż przed tym romantycznym dniem.

Oferując swoją nową Hot Honey pizzę, Pizza Hut postanowiło odnieść się do faktu, że Walentynki, pomimo swojej romantycznej reputacji, są pełne rozstań – aż 45% ludzi uważa, że lepiej zakończyć związek przed tym świętem, jak wynika z danych podanych w szczegółach oferty. Również wtorek przed Walentynkami – dzień, w którym zaczyna się kampania Pizza Hut – jest znany jako „Red Tuesday”, czyli dzień, w którym najczęściej dochodzi do rozstań w ciągu roku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x