X

Podążaj za sercem

Miłość – ileż razy była wykorzystywana w przeróżnych kampaniach reklamowych. Niezbyt często jednak na taki krok decyduje się bank. Tym razem Credit Bank of Moscow wspólnie z agencją 3Sba z Moskwy przygotował specjalną kampanię pod nazwą – Follow Your Heart.


Na czym skupili się twórcy? Otóż na tym, co najbardziej chwyta za serce, czyli rodzącym się uczuciu pomiędzy dwojgiem bardzo młodych ludzi, które zostaje brutalnie przerwane przez przeprowadzkę głównej bohaterki – Sofii. Jej ojciec jest wojskowym, zmuszona podążać wraz z nim za rozkazami zwierzchników zmienia miejsce zamieszkania. Jedyne co jej pozostaje po ukochanym, to pierścionek z kwiatów, który otrzymała podczas lekcji w szkole. Młodzieńczemu czy nawet dziecięcemu rozżaleniu na los wtóruje intensywny deszcz – natura też wylewa łzy.

Rozłąka trwa aż piętnaście lat, mogłaby i dłużej, gdyby nie przypadek: Sofia, jadąc taksówką przez miasto, zauważa salon jubilerski, gdzie na wystawie prezentowana jest najnowsza kolekcja pierścionków – Sofia, do złudzenia przypominająca prezent otrzymany od ukochanego wiele lat temu. Jej przeczucie okazuje się trafne, salon jubilerski prowadzi… szkolna miłość. Zauroczeni sobą, jak przed laty, stają naprzeciw siebie w… strugach deszczu.  Kompozycyjna klamra zostaje domknięta. Gdzie miejsce na reklamę?

W jaki sposób twórcy wpletli w tę historię, opowiadaną niespełna cztery minuty, Credit Bank of Moscow? Bardzo sprytnie! Gdyby nie pożyczka z banku, to bohater, którego imienia nie poznajemy, nie mógłby otworzyć swojej pracowni jubilerskiej oraz salonu. Dzięki Credit Bank of Moscow oboje zakochani, podążając za głosem serca, po piętnastu latach znów się odnajdują.

Czy i Was ta reklama wzruszy? Przekonajcie się sami: