Rok 2012 Eura7 z pewnością zaliczy do udanych, ponieważ obfitował w wiele skutecznie zrealizowanych projektów. Z niektórymi, jak na przykład z organizacją Internet ASAP – pierwszej i jedynej tego typu w Krakowie konferencji na temat marketingu internetowego – agencja zmierzyła się po raz pierwszy, inne natomiast były efektem wypracowania długotrwałych relacji z Klientami.
Eura7 potwierdziła swoje kompetencje w zakresie obsługi firm deweloperskich, między innymi, utrzymując stałą współpracę z Echo Investment – liderem w tej branży. Realizacją serwisu apartamentowca Piano House agencja rozpoczęła współpracę z Icon Real Estate. Do klientów agencji dołączyła również Grupa IVS, a stałą współpracę z Eura7 nawiązały: IKEA Janki, IKEA Targówek, IKEA Poznań, Bonarka City Center z Krakowa oraz Solaris Center z Opola.
Do portfolio Eura7 dołączyła marka ActivLab – agencja jest odpowiedzialna za stworzenie nowego serwisu internetowego, dedykowanego zarówno sportowcom, jak i osobom, którym zależy na poprawie swojej kondycji, a także za komunikację Marki w serwisie Facebook.
Rok 2012 zaowocował też rozpoczęciem realizacji dużych projektów internetowych dla marek Iglotex, Śnieżka oraz Acryl-Putz.
Agencja wzmocniła swoją pozycję w mediach społecznościowych, pozyskując szereg nowych Klientów do stałej obsługi w zakresie marketingu oraz komunikacji w serwisach społecznościowych. Portfolio agencji poszerzyli, między innymi, Klienci tacy jak IBSS BIOMED S.A., Zadane.pl, Noodle w Pudle. Do licznych sukcesów w social media należy zaliczyć skuteczne przeprowadzenie kampanii rebrandingowej w serwisie społecznościowym Facebook dla marki Horalky. Jej efektem była zmiana nazwy produktu na Góralki i pozyskanie do końca roku łącznie ponad 550.000 Fanów.
Agencja coraz częściej angażuje się również w kampanie społeczne. W minionym roku została nominowana do nagrody Effie Awards za kampanię zrealizowaną wspólnie z Fundacją Mamy i Taty – „Rozwód – Przemyśl to!”. W 2012 roku agencja odpowiadała też za komunikację kampanii „SM – Walcz o siebie!” w serwisie Facebook.
W 2012 roku Eura7 rozpoczęła budowanie kompetencji z zakresu ATL. Wynikiem realizacji planów rozwojowych w tym zakresie było stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013. Agencja zaczyna również realizować działania z szeroko rozumianego BTL – na tym polu może pochwalić się zrealizowanymi projektami dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, sklepu IKEA Targówek oraz marek Verbena i Góralki.
Katarzyna Zemlik,
Marketing & PR Manager
e-mail: katarzyna.zemlik@eura7.com
tel. +48 728 838 144
www.eura7.com