Facebook, labber.pl - ogólne

Pokolenie Y – rdzenni mieszkańcy świata mediów cyfrowych

Przedstawiciele pokolenia Y, nazywani również pokoleniem klapek i iPodów, to ulubiona grupa firm i marek. Są najbardziej aktywnymi, ale i krytycznymi odbiorcami działań oraz kampanii marketingowych. Jednak nie każdy może do nich dotrzeć. I nie wszędzie. Są stale obecni w Internecie, bardzo aktywni w portalach społecznościowych, a urządzeń mobilnych używają tak, jak gdyby były wbudowane w ich organizm.

labber.pl
Źródło: www.cisco.com/en/US/netsol/ns1120/index.html

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x