Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Media społecznościowe

Powstał wzór na skuteczność konkursów w internecie!

Wzór pozwala obliczyć, czy przeprowadzenie konkursu na landing page, Facebooku czy Instagramie będzie skuteczne. Jego autorem jest Łukasz Wołek, prezes agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Konkurs jest efektywnym narzędziem marketingowym służącym do realizacji celów marki. W agencji Abanana przeprowadzono już ponad 100 konkursów. Pozwoliło to wyodrębnić wzór oraz wagę współczynników wpływających na to, czy zgłoszeń będzie więcej czy mniej. Wagi współczynników pozostają know-how agencji.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x