Tym krótkim artykułem chciałem zadać pytanie czytelnikom Labbera na temat modelu biznesowego przy usłudze pozycjonowania.
Na początek kilka ważnych informacji związanych z pozycjonowaniem. Pozycjonowanie nie jest jednorazową usługą. Wymaga stałego kontrolowania pozycji strony w wyszukiwarce i szybkiego reagowania na zmiany. Co więcej, dla fraz o dużej konkurencji wymaga ciągłej pracy w Internecie. Pozycjonowanie zaczyna się od przeprowadzenia audytu pozycjonowanej strony. Audyt ma na celu przedstawienie aktualnej sytuacji strony: jakości optymalizacji oraz ilości i jakości linków zewnętrznych prowadzących do strony. Na tej podstawie możliwa jest precyzyjna wycena prac związanych z pozycjonowaniem.
Pozycjonowanie zaczynamy od optymalizacji kodu strony. Kolejnym krokiem jest budowanie sieci linków, które będą wpływały na wartość strony, tym samym zwiększając jej pozycję w wyszukiwarce Google. Pierwsze efekty pozycjonowania możemy zauważyć po kilku tygodniach w postaci lepszych pozycji, większego ruchu na stronie i większej ilości zapytań ofertowych.
I teraz czas na pytanie: