Internet ASAP, Najnowsze

Premiera raportu Influencer Marketing 2019 już 29 października

Podczas piątej edycji Internet ASAP open, która zaplanowana jest na 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbędzie się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019.

Autorzy badania, opisując obecną sytuację na rynku, stwierdzają: “Wśród przedstawicieli pokolenia Y (osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem) aż 7 na 10 osób szuka opinii o produkcie/usłudze w internecie. Kolejne pokolenie – Z – jest jeszcze bardziej zaabsorbowane wirtualnymi treściami. Ponad 90% młodych ludzi szuka odpowiedzi nie tyle w sieci, co na YouTubie! Nie dziwi zatem fakt, że marki zaczęły kierować swoje budżety w kierunku internetowych twórców. Wykorzystując model społecznego dowodu słuszności, tylko w 2018 roku marketerzy na całym świecie przeznaczyli na współpracę z influencerami 8 mld $. A to jeszcze nie koniec! Szacuje się, że w 2022 roku na influencer marketing wydamy ponad 15 miliardów $. Wzrost popularności i wpływu tych twórców spowodował, że postanowiliśmy zbadać stan naszego rodzimego influencer marketingu”.

– Przeprowadziliśmy badanie wśród osób, które na co dzień zajmują się tą marketingową niszą. Dane, które zobaczycie w raporcie, pochodzą od ekspertów. Dokonaliśmy dla Was ich analizy, abyście mogli uniknąć błędów wcześniej popełnionych przez innych – informuje Szymon Jan Odolanowski, Influencer Marketing Manager w agencji Abanana.

– Aby wzbogacić treść naszego opracowania, uzyskaliśmy komentarze oraz przykłady wdrożeń polskich marek, które bardzo dobrze pokazują jakość i sposób współpracy z rodzimymi influencerami – dodaje.

W raporcie omówione zostały poniższe zagadnienia:

  • Jak wygląda polski rynek influencerów?
  • Kogo marketerzy poszukują do współpracy?
  • Czy influencer marketing jest dla każdego?
  • Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego?
  • Jak rozliczamy się z influencerami?
  • Czy i jak wspieramy działania influencerów?
  • W jaki sposób sprawdzamy, czy kampania jest udana?

W roli ekspertów w badaniu wystąpili doświadczeni pracownicy działów marketingu, PR i e-commerce, m.in.:

  • Piotr Golczyk, Founder / Marketing Operations Expert MKT OUT
  • Szymon Odolanowski, Influencer Marketing Manager Abanana Advertising
  • Aleksander Woś, Kierownik Działu Digital i E-commerce Wawel S.A.
  • Maks Michalczak, PR Manager Eura7
  • Mariusz Serafin, Director of Marketing & E-Commerce Lancerto S.A.
  • Łukasz Wołek, Podcast – Marketing Ludzkim Głosem
  • Tomek Tomczyk, JasonHunt Blog

29 października uczestnicy Internet ASAP open będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznać się nie tylko z wynikami raportu i porozmawiać o nim z autorami, ale też zobaczyć, jak powstają odcinki Marketing Ludzkim Głosem. Fake influencer – czyli o efektywnej współpracy z blogerami to tytuł odcinka podcastu, który Łukasz Wołek nagra ze swoim gościem – Szymonem Janem Odolanowskim, jednym z autorów badania.

Wydarzenie jest darmowe,  można się na nie zapisywać już teraz na Facebooku.

Organizatorem eventu jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7. 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x