Kiedy fani kontaktują się z marką w social media, wydaje im się (czasem nawet słusznie), że odpowiada im ktoś wysoko postawiony w firmie. Ktoś realnie odpowiedzialny za jej wizerunek, produkty i kontakt z klientami. Administrator jest postrzegany jako osoba, przez którą wszelkie uwagi dużo szybciej dotrą „na górę”. I wiecie co? Mają rację. A przynajmniej tak powinno być! Wszelkie cenne uwagi, zażalenia, wskazówki od fanów, pytania o szczegóły są najczęściej przesyłane przez administratora dalej i faktycznie najczęściej trafiają bezpośrednio do managerów marketingu danej marki. I pomagają marce lub miejscu zmieniać się na lepsze. :)
Doświadczenia, Facebook, Instagram, labber.pl - ogólne
Propsy dla Fana – świetna sugestia dla centrum handlowego
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.