Prowadzenie bloga firmowego to idealne narzędzie do tworzenia pozytywnego wizerunku firmy. Współcześnie, blogi to najszybciej rozwijające się medium opiniotwórcze w Internecie. Ich rosnąca popularność sprawia, że stają się one jednym z nieodzownych narzędzi marketingowych każdej wartościowej firmy. Współcześnie bardzo łatwo można porównywać konkurencyjne ze sobą oferty. Prowadzenie bloga pozwala wyjść firmom poza schemat zwykłych informacji o produkcie takich jak cena, wymiary czy warunki dostawy. Blog firmowy pozwala stworzyć dokładny, wyczerpujący opisu działalności firmy jej produktów oraz usług. Dzięki temu blog skutecznie buduje wizerunek eksperta w prowadzonej przez nas dziedzinie.
Zapraszam Cię na mój podcast!
Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.
Zobacz odcinki