Już 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open oraz Marketing Fuck-up Festival. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7
Pracujesz w reklamie i marketingu? A może odpowiadasz za komunikację w social mediach lub public relations? Jeśli chcesz się podzielić swoją wpadką, a zarazem powiedzieć o wnioskach płynących z niej dla Ciebie i wszystkich uczestników Internet ASAP open, to organizatorzy wydarzenia dają taką możliwość.
Pomysłodawcą panelu dla młodych adeptów marketingu w formie otwartej jest Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? Marketing Fuck-up Festival to przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy tego spotkania. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w Marketing Fuck-up Festival? Wystarczy wysłać swoją historię na mail: maks.michalczak@abanana.pl, wpisując w tytule maila: Oto moje fuck-up story.
Organizatorzy na zgłoszenia czekają do poniedziałku 17 czerwca. Z przesłanych historii wybiorą te najbardziej interesujące i zaproszą autorów na scenę. W przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje zasada: kto pierwszy, ten lepszy!
Uwaga: jeśli macie w zanadrzu wartościowy przykład, a z
jakichś powodów, choćby z wrodzonej nieśmiałości lub chęci pozostania
anonimowym, wolelibyście nie stawać przed zebranym gremium, prowadzący
Was zastąpi.
Zapraszamy do udziału!