W zeszłym roku wydatki na e-mail marketing w Polsce przekroczyły granicę 100 milionów złotych i, jak twierdzą autorzy raportu strategicznego IAB, każda zainwestowana w niego złotówka zwróciła się… czterdziestokrotnie. To dwa razy większy zwrot od tego, jaki przynoszą działania SEM.
labber.pl - ogólne
Przyszłość e-mail marketingu
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.