Witam Cię w 1. odcinku Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Maksem Michalczakiem, który jest PR Managerem Agencji Abanana i Eura7, podejmę temat public relations. Jeśli interesuje Cię, czym dzisiaj jest i jak wpływa na biznes, to doskonale trafiłeś.
Razem z Maksem rozmawiamy o szeroko rozumianym bohaterze odcinka, ale również o celach PR-owych, grupach docelowych, na które oddziałuje, a także wielu ciekawostkach i naszych doświadczeniach.
Źródła
- Krystyna Wójcik „Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem”
Z tego odcinka dowiecie się:
- Co to Public Relations?
- Co ta dziedzina oznacza dla współczesnego marketera?
- Czy Public Relations to element budowania wizerunku firmy?
- Jak działa Public Relations w przedsiębiorstwie?
- Kiedy rozpocząć działania PR-owe?
Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.