Rynek samochodowy w USA dla wielu koncernów jest trudno dostępny. Amerykanie mają swoje preferencje i wymagania uzasadnione tradycją, potrzebami, często sentymentem do określonej marki. Jednak w pierwszej dziesiątce sprzedaży coraz częściej goszczą na ich kontynencie firmy z Japonii oraz Korei Południowej. Czy Nissan, producent z Kraju Kwitnącej Wiśni, ma szansę zyskać klientów w kategorii, w której amerykańskie samochody królują od lat?
Kampanie reklamowe, Reklama, Spoty reklamowe
Reklama w kilkanaście sekund? Nissan potrafi
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.