Trwają przygotowania do mającej ruszyć we wrześniu, nowej kampanii społecznej: SM – walcz o siebie! Jej celem będzie pokazanie, że osoby ze stwardnieniem rozsianym to wrażliwi, interesujący ludzie, posiadający niebanalne pasje i aktywnie korzystający z życia.
Kampania ma pokazać, że osób dotkniętych SM nie określa ich choroba, ale osobowość oraz wewnętrzna siła, którą chcą dzielić się z innymi. Grupa docelowa kampanii to osoby, którym SM jest dobrze znane oraz ich rodziny, przyjaciele, znajomi.
Organizatorką kampanii jest Malina Wieczorek – malarka, dyrektorka agencji marketingu społecznego Telescope, szczęśliwa mama, 11 lat po diagnozie.
Dziś o godz. 19.00 w FAKTACH TVN zostanie wyemitowany materiał o stwardnieniu rozsianym i kampanii SM – walcz o siebie! Poniżej możecie obejrzeć zdjęcia z planu filmowego:
Zachęcamy Was do oglądania dzisiejszych FAKTÓW i poznania historii niezwykle silnych ludzi, którzy mają odwagę walczyć o siebie.
Za media społecznościowe oraz przygotowanie strony internetowej kampanii odpowiada agencja Eura7.
Mocno kibicujemy kampanii i zapraszamy Was do polubienia jej profilu w serwisie Facebook!
Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com