Od Bożego Narodzenia po karnawał Mosso Kewpie razem z należącą do Grupy Eura7 agencją Abanana oraz agencją komunikacji zintegrowanej hi GRUPA przełamuje schematy. Właśnie wystartowała najnowsza kampania marketingowa marki z hasłem „Ze mną jesteś Szefem Kuchni!”, która nie tylko oddaje głos produktom, ale także podkreśla kontekst ich zastosowania. W kampanii konsumenci poznają niezwykłych MOSSObliwych i niezbędnych pomocników: majonezy, chrzany, sosy i musztardy.
„Nowa strategia komunikacji dla marki MOSSO to krok naprzód w naszym rozwoju. Głównym celem jest skoncentrowanie się na marce MOSSO jako parasolu dla wszystkich naszych kategorii produktowych. Chcemy, aby każdy konsument kojarzył MOSSO nie tylko jako markę, ale również jako partnera pomocnego w kuchni” – objaśnia Maciej Blaut, Commercial Director Kewpie Poland. I kontynuuje: „Wyraziście podkreślamy wspólną funkcję wszystkich naszych produktów – MOSSO ma być wsparciem i ułatwieniem w codziennym gotowaniu. To dlatego oddajemy głos naszym produktom, tworząc Drużynę MOSSObliwych. Chcemy, aby nasi konsumenci wiedzieli, że MOSSO to doskonałe produkty i także entuzjaści gotujący z pasją i zaangażowaniem”.
Arkadiusz Pszczółkowski, COO hi GRUPA dodaje: „W nowej, MOOSObliwej odsłonie komunikacji klienta postawiliśmy na narzędzia sprawdzone w poprzednich kampaniach, ale też mamy kilka nowych aktywizacji. Przedświąteczny czas i natężenie reklam w mediach wymaga od nas precyzyjnego planowania kampanii, dlatego realizujemy ją poprzez kampanie wideo z wykorzystaniem programmatic i rich media, chcąc rozbudowywać świadomość marki MOSSO w grupie celowej. Nowy spot i cała platforma komunikacji pozwala elastycznie dopasować przekaz marki do spersonalizowanych grup celowych. Nasze kampanie display i social media, wsparte przez precyzyjne targetowanie i AI, będą służyć jako uzupełnienie działań taktycznych. Dołożyliśmy też aktywizację content marketingowe, współpracę z influencerami oraz komunikację na profilach social media MOSSO, chcąc nawiązać dialog z fanami i nowymi konsumentami. Uzupełnieniem są działania w aplikacjach gazetkowych. To połączenie tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowych ma na celu budowanie świadomości i lojalności marki tam, gdzie jest grupa docelowa – zarówno w świecie cyfrowym, jak i przy półce sklepowej”.
Dodatkowe zaplanowane działania obejmują digital, od mediów społecznościowych, przez aplikacje zakupowe, ale nie tylko. „Nasza kompleksowa kampania to pełne zanurzenie w świecie MOSSO wyróżniające markę na tle konkurencji. Rozciąga się od wspomnianych social mediów, przez aplikacje zakupowe, aż po VOD, gdzie zagości nasz zachwycający 30-sekundowy spot. Wszystko to w połączeniu z pysznymi przepisami na szefsmaku.pl, inspirującymi historiami produktów i odrobiną humoru – „No chrzan, no fun!”. Priorytetem jest konsekwentne budowanie zasięgu komunikacji, podnoszenie świadomości portfolio MOSSO oraz wzmacnianie wizerunku w docelowej grupie. Stawiamy na zasięgową i merytoryczną, ale i MOSSObliwą komunikację, która nieustannie realizuje misję marki MOSSO” – podsumowuje przyjętą strategię marketingową Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.
Zaangażowani w projekt:
- Strategia i kreacja: Abanana
- Strategia mediowa i zakup mediów: hi GRUPA
- Produkcja spotu: Muchas Gracias