Dziś ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „SM – Walcz o siebie”. Jej celem jest pokazanie, że osoby ze stwardnieniem rozsianym mają szansę na normalne, nieograniczone chorobą życie.
Na zdjęciu Łukasz Wołek, CEO agencji interaktywnej Eura7 z Maliną Wieczorek, z firmy TELESCOPE – organizatorką i pomysłodawczynią kampanii.
Kampania rozpoczęła się konferencją prasową, która odbyła się dziś w Warszawie. Spotkanie było okazją do dyskusji w gronie ekspertów i pacjentów na takie tematy jak społeczno-ekonomiczne koszty leczenia osób chorych na stwardnienie rozsiane w Polsce. Na konferencji zaprezentowane zostały założenia kampanii „SM – Walcz o siebie”, w programie znalazło się także omówienie choroby przez lekarzy specjalistów oraz historie pacjentów.
Eura7 odpowiada za komunikację kampanii na Facebooku o czym pisaliśmy tutaj.
Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com