Uśmiech i radość ze wspólnie przeżywanego czasu – to cechy łączące tematykę zdjęć zrobionych podczas ŚDM w Krakowie. Aplikacja Hashlovers zbadała, że podczas spotkania młodych wykonano 42 602 publicznych zdjęć w centrum miasta i na terenie Campus Misericordiae.
– Aplikacja Hashlovers w czasie rzeczywistym gromadziła informacje o fotografiach, które były publikowane podczas Światowych Dni Młodzieży. Narzędzie monitoruje tylko zdjęcia publiczne, pod kątem geolokalizacji (zdjęcia z dodanym miejscem wykonania zdjęcia) oraz te, do których został dodany określony tag – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director agencji Eura7.
Hashlovers monitorował zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych w promieniu 5 km od centrum Krakowa, 1 km od Campus Misericordiae lub zawierające hashtagi: śdm2016, gmg2016, jmj2016, wyd2016.
Galeria zdjęć dostępna jest pod adresem: bit.ly/2b1ICoV. Pomysłodawcą i realizatorem strony jest krakowski startup Hashlovers, specjalizujący się w realizacji kampanii na Instagramie.
Pielgrzymi opanowali Kraków
Podczas ŚDM wyraźnie wzrosła liczba zdjęć publikowanych w centrum Krakowa. Najwięcej, bo 8 666 zrobiono 29.07.2016. W dniu rozpoczęcia ŚDM, czyli 26.07 w sercu miasta opublikowano 5 896 fotografii. To niewątpliwy efekt przyjazdu pielgrzymów, gdyż kilka dni przed rozpoczęciem ŚDM liczba zdjęć nie przekroczyła 4 000.
Galeria zdjęć robionych w czasie ŚDM w promieniu 5 km od centrum Krakowa: bit.ly/2aQJIF5
Sobotnie czuwanie z Papieżem oraz Msza Posłania wygenerowały największy ruch na terenie Campus Misericordiae. W tym miejscu wykonano 1 125 publicznych zdjęć.
Galeria zdjęć robionych w czasie ŚDM w promieniu 1 km od Campus Miseridordiae: bit.ly/2aGO6t3
Liczba zdjęć oznaczonych hashtagami #śdm, #śdm2016, #wyd2016, #jmj2016, #gmg2016 wyraźnie podniosła się w czasie 26.07-31.07 w porównaniu do sąsiednich dni.
Galeria zdjęć opisanych hashtagami: http://www.hashlovers.pl/turbo/lp/199/wyd2016
*
Hashlovers, to usługa kontekstowego real-time marketingu, która zwiększa zasięgi komunikacji marek na Instagramie. Jej twórcą jest agencja interaktywna Eura7.