Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Siła sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta

Wprowadzenie

Sukces w dzisiejszym świecie biznesu zależy w dużej mierze od doświadczeń klientów. Niemieckie firmy, znane ze swojego doświadczenia, raz po raz udowadniają, że kluczem do zadowolenia klienta jest innowacyjność i skuteczność w obszarze obsługi klienta. Jak pokazuje najnowsze badanie „Customer Experience Excellence” (CEE) przeprowadzone przez firmę audytorską KPMG, w obszarze obsługi klienta coraz większe możliwości oferuje sztuczna inteligencja.

Badanie to, mierzące poziom satysfakcji klientów, pokazuje, że technologia, w tym sztuczna inteligencja (AI), odgrywają kluczową rolę w tworzeniu pozytywnych doświadczeń klientów. Ale jak dokładnie sztuczna inteligencja wpływa na jakość obsługi klienta? Jakie możliwości oferuje? I jakie korzyści przynosi biznesowi?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x