Social media, Top 5, Z życia firmy eura7

Skawa Wadowice podbija TikToka razem z Abananą

Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A. we współpracy z krakowską agencją Abanana, należącą do Grupy Eura7, ruszyły na podbój TikToka, promując Skawę Wadowice i jej produkty.

„Bez wątpienia wielu z nas darzy ogromnym sentymentem wadowickie draże czy wafelki Elitesse, ale ogromny potencjał rynkowy i coraz większe grono odbiorców mają również inne słodycze. Dlatego w swoich działaniach skupimy się nie tylko na wzroście zasięgu przekazu marketingowego, dotarciu do grupy konsumentów, ale również na budowaniu społeczności, przekierowaniu jej między kanałami komunikacji i zbieraniu opinii. Dodatkowo celem prowadzonych działań jest edukacja o rebrandingu produktów z Wadowic, tak uwielbianych przez pokolenia Polaków” – mówi Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.

Dlaczego TikTok? Wyjaśnia Aneta Wloczek, Account Manager w Grupie Eura7, odpowiedzialna za projekt: „Produkty naszego klienta są doskonale znane wśród milenialsów (pokolenie Y), urodzonych między 1981 a 1996 rokiem, podobnie sytuacja wygląda z generacją Z. Mają one wspólny, pomimo różnicy wieku, potencjał, żeby wejść na stałe do koszyka zakupowego generacji jeszcze młodszej – Alpha, łączy je bowiem dorastanie w warunkach nieograniczonego dostępu do nowoczesnych technologii, co generuje potrzebę szybkiej komunikacji. Mając to wszystko na uwadze, musieliśmy wybrać kanał, który będzie spełniał te wymagania. Stąd oczywista rekomendacja z naszej strony – TikTok, to tam pokażemy przed jego społecznością świat produktów Skawy i przyjemności z nimi związane”.

„Nasze słodycze są efektem trwającej od pokoleń pasji, której początki sięgają 1909 roku. Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A. od dziesięcioleci oferują wysokiej jakości wyroby wytwarzane z najlepszych naturalnych, niemodyfikowanych genetycznie surowców w korzystnych cenach. Natomiast nadrzędną wartością Firmy zawsze był i wciąż pozostaje Człowiek. Żeby być blisko najmłodszego pokolenia, postanowiliśmy wykorzystać przekaz medialny, po który chętnie ta grupa wiekowa sięga. Zachowując tradycję, robimy jednocześnie ukłon w stronę naszych najmłodszych konsumentów” – dodaje Michał Nykiel, specjalista ds. sprzedaży SKAWA S.A.

„Pierwsze TikToki potwierdziły, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Skawa Wadowice ma duże możliwości organiczne i viralowe. Dobry pomysł, kreatywne podejście i właściwy insight w połączeniu z sentymentem, którym część odbiorców darzy markę, powodują, że treści przez nas opracowane wzbudzają niezwykle pozytywne emocje wśród konsumentów w szerokim przedziale wiekowym. Na naszych fanów czekają również konkursy i różne formy aktywizacji, które jeszcze bardziej zacieśniają więzy pomiędzy nimi a marką” – podsumowuje Paulina Kasprzyk, Social Media Manager w Abanana.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x