Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Smokey Bear podróżuje przez dekady z okazji 80. rocznicy kampanii reklamowej

Nowa odsłona najdłużej działającej w Ameryce akcji publicznej ma na celu przekazanie widzom porad dotyczących zapobiegania pożarom lasów prowadzonym przez kultowego niedźwiedzia.

Wzmacniając dziedzictwo Smokey Beara, Agencja Lasów US Forest Service, Narodowe Stowarzyszenie Lasów Stanowych oraz Rada ds. Reklamy uruchomiły akcję reklamową, która w nostalgiczny sposób prezentuje przesłanie kampanii z poprzednich dekad. Głosem kultowego niedźwiedzia Smokey Beara w spotach jest aktor Brian Tyree Henry. Stało się to możliwe dzięki pracy pro bono agencji kreatywnej FCB.

FCB współpracuje także z ilustratorem Samem Gilbeyem, który stworzył plakaty filmowe ukazujące Smokey Beara w stylu retro lat 50., 70. i 80. Kampania zostanie rozpowszechniona w mediach telewizyjnych, radiowych, prasowych, na nośnikach zewnętrznych oraz na platformach cyfrowych na terenie całego kraju jako część obchodów 80. rocznicy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x