X

Social Media Poland

Wczoraj reprezentacja Eura7 pojawiła się w Drukarnia Jazz Club na I meetupie Social Media Poland. Posłuchaliśmy o teoriach Richarda Dawkinsa, prześledziliśmy internetowy lincz na amerykańskiej vlogerce i przekonaliśmy się, że elementy społecznego sprzeciwu wobec ACTA były uderzająco podobne do wielu wydarzeń z przeszłości…

Na uwagę zasługuje, przede wszystkim, wysoka frekwencja na pierwszym spotkaniu oraz determinacja Organizatorów do pracy nad kolejnymi edycjami, co ważne: także w innych miastach. Bieżące informacje o rozwoju tej inicjatywy można śledzić na profilu Social Media Poland – warto!

Założeniem I meetupu była wymiana opinii i informacji na temat siły rażenia SM w kontekście aktualnych trendów i zjawisk oraz próba wpisania ich w szerszy kontekst zachowań społecznych. Naszym zdaniem do najciekawszych wystąpień należały te Michała Pałasza (owszem, sporo teorii i zreferowanie książki, ale umówmy się: każdy o niej słyszał, ale kto czytał?), Szymona Szymczyka (próba komparatystycznego podejścia do fali linczów w USA oraz do przypadku Jessi) oraz Bartłomieja Raka (ciekawe spojrzenie i świetny dobór materiałów porównawczych). Dzięki prelekcji Anny Rejkowicz i Marii Pawlikowskiej z agencji Pride and Glory Interactive dowiedzieliśmy się, z kolei i między innymi, trochę więcej o historii i losach plakatu „Keep calm…”  ;)

Kreatywnie meetup wykorzystała także ekipa Webspirit, która „świętując” otwarcie rekrutacji postanowiła zasponsorować przysłowiowe piwo każdemu z uczestników Social Media Poland. W ten – wyjątkowo dobrze odebrany – sposób dali o sobie znać i poinformowali o wolnych stanowiskach, które możecie sprawdzić na ich profilu.

Więcej zdjęć TUTAJ

W dużym skrócie: bardzo pozytywne wydarzenie, więc do zobaczenia na kolejnych meetupach!  :)