W świecie reklamy pewne kampanie zasługują na miano ikonicznych – tak jest w przypadku kampanii „Think Small” stworzonej dla Volkswagen Garbusa, znanej również jako VW Beetle, w 1959 roku. Przede wszystkim zdobyła ona czołowe miejsce na liście najlepszych reklam wszech czasów, wyróżnionej przez Ad Age, i przekształciła procesy marketingowe, stawiając niezapomniane trendy w branży.
Co sprawiło, że kampania „Think Small” stała się tak kultowa? Szereg czynników odegrał kluczową rolę. Pierwszym z nich był odważny przekaz, który przeciwstawiał się typowej narzuconej konwencji. Przeciętny amerykański samochód w latach 50. był duży, potężny i okazały. Reklamy skupiały się na promowaniu wielkości i luksusu. Gdy na scenę wkroczył mały, niemiecki samochód, nie było to oczywiste, jakie szanse mu przyznano. Gabaryty pojazdu odgrywały wówczas dużą rolę, ale kampania „Think Small” postanowiła przeciwdziałać tym trendom, prezentując mały samochód jako zaletę, a nie wadę. W jej wyniku Volkswagen Beetle zdecydowanie odróżnił się od konkurencji.