W Abanana wierzymy, że wyróżniająca się komunikacja marki wpływa na świadomość konsumentów. Dla naszych klientów poszukujemy rozwiązań, które nie tylko ładnie wyglądają, ale są głęboko osadzone w strategii, kulturze i zrozumieniu grupy docelowej.
Analizujemy dane i czerpiemy z wieloletniego doświadczenia zespołu, aby w partnerskich relacjach dostarczać naszym Klientom najlepsze projekty. Zajmujemy się komunikacją marketingową. Pracujemy dla marek takich jak Tesco, Sokołów, Cukier Królewski, Ludwik, Verbena, Śnieżka, Caparol, Oknoplast.
Aktualnie poszukujemy stratega mediowego, osoby z wszechstronną wiedzą w planowaniu i realizacji kampanii mediowych. Szczególną uwagę poświęcamy nowym mediom.
Zakres obowiązków:
- Planowanie strategii mediowych w digitalu i w mediach tradycyjnych.
- Poszukiwanie nowych obszarów emisji reklam.
- Realizacja kampanii mediowych, optymalizacja i raportowanie.
- Konsultacje z klientami.
- Wyjazdy służbowe.
- Prezentacja media planów przed klientem.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w planowaniu mediów.
- Wszechstronna wiedza z zakresu mediów digitalowych.
- Kreatywne podejście do planowania mediów.
- Odpowiedzialność i terminowość.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Wysoka kultura osobista.
- J. angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
Mile widziane:
- Aktywne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat (5 dni w tygodniu po 8 godzin)
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności pracownika
- Pracę w stabilnej firmie z 20-letnim doświadczeniem
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym mocne wsparcie wewnętrznego zespołu IT
- Miłą, przyjemną, fantastyczną, prawie… studencką atmosferę pracy w klimatyzowanym biurze!
- Szkolenia wewnętrzne, a po roku pracy dofinansowanie szkoleń zewnętrznych
- Po okresie próbnym dostęp do pakietów medycznych PZU
- Abyśmy mieli pewność, że przeczytałeś dokładnie ogłoszenie, wpisz w treści wiadomości ze zgłoszeniem słowo “Bizon”
- Skrzynkę dobrego piwa na przywitanie :)
Zapraszamy do przesyłania CV na adres praca[małpa]abanana.pl w temacie wpisując „Strateg Mediowy”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, których zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną do naszego biura.