Doświadczenia, labber.pl - ogólne

Subiektywna lista wyzwań dla branży interaktywnej na 2012

Jeśli przepowiednie okażą się prawdziwe, czeka nas w – dopiero co rozpoczętym – 2012 koniec świata. Póki co jednak mamy początek – roku, planowania budżetów marketingowych na najbliższe miesiące, walki z kryzysem lub opiniami o tym, że już dotarł do branży interaktywnej. Jakie trendy będą dominować w tych planach oraz z jakimi wyzwaniami i oczekiwaniami klientów przyjdzie się zmierzyć branży interaktywnej w Polsce  w nadchodzących miesiącach?

Przełom w mobile’u

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku, choć wieszczono to już od kilku dobrych lat, nastąpi wreszcie przełom jak chodzi o wykorzystanie urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych. Urządzenia te (smartfony, tablety, itd.) są coraz powszechniejsze, dają coraz większe możliwości i dzięki temu są dużą szansą i wyzwaniem dla branży reklamowej, zwłaszcza w kontekście danych pokazujących, że Internet mobilny jest najszybciej rozwijającą się formą dostępu do sieci w Polsce (więcej). Angażujące aplikacje mobilne poszerzą zakres możliwości agencji interaktywnych i dadzą im do ręki dodatkowy atut w negocjacjach z klientami.

Jakość w cenie

W ramach działań e-marketingowych i e-PRowych na znaczeniu zyska umiejętność efektywnego angażowania użytkowników w komunikację, rozumiana nie tylko w kontekście ilościowym, ale także jakościowym. Liczby co prawda wciąż będą miały znaczenie, ale oprócz nich klienci będą oczekiwali czegoś jeszcze. Dotyczy to zwłaszcza działań marketingowych w mediach społecznościowych, które swego czasu uwodziły marketerów magią cyferek i szybko powiększającym się gronem fanów marki czy firmy.

labber.pl

źródło:  http://www.flickr.com/photos/21020878@N04/5877492285/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x