Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Sukces w mediach społecznościowych w 2024 r. – konieczność skupienia się na społecznościach

Aby odnieść sukces w mediach społecznościowych w 2024 roku, marki muszą skoncentrować się na interakcji ze społecznością. Kluczowe znaczenie ma identyfikacja tych społeczności i skuteczne moderowanie dyskursu zgodnie z wypowiedzią dyrektora generalnego Grupy Intermate, Philipa Papendiecka, w jego najnowszej kolumnie Talking-Heads.

Wraz z upływem czasu trendy międzyplatformowe stają się coraz mniej istotne, ponieważ to interesy konkretnej grupy użytkowników stają się głównym elementem w świecie mediów społecznościowych.

Identyfikacja społeczności ma kluczowe znaczenie. Marki powinny dokładnie zbadać swoją grupę docelową i zrozumieć, jakie społeczności dominują wewnątrz tej grupy. Tylko w ten sposób będą mogły skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x