Już 30 maja 2019 roku w Krakowie odbędzie się 12 edycja szkoleniowego śniadania marketingowego Internet ASAP.
45% firm wciąż nie ma zaplanowanej strategii digital marketingowej dla swoich marek!
Prawie 90% marketerów twierdzi, że ich marketing społecznościowy zwiększył ekspozycję firmy, a 75% twierdzi, że zwiększył ruch na ich stronie.
89% komunikatów w mediach społecznościowych przygotowanych przez marki jest ignorowanych!
Najwięksi marketerzy wydają 40% całkowitego budżetu marketingowego na content marketing. Średnia dla całego rynku wynosi zaledwie 26%.
70% użytkowników Internetu wybiera content marketing, a nie tradycyjną reklamę.
Dlatego tym razem organizatorzy wraz z partnerami oraz zaproszonymi gośćmi podejmą temat: Strategia komunikacji marki – fundament, o którym się zapomina.
Agenda spotkania:
- Jak pogoń za technologią może się rozmijać z konsekwentną strategią komunikacji marki?
Prowadzący: Adrian Kornacki, digital manager w MullenLowe Mediahub, digital consultant w Digital Strategy - Jak weryfikować strategię komunikacji marki?
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7 - Badanie skuteczności strategii komunikacji marketingowej marek konsumenckich – case study
Prowadzący: Daniela Jasińska-Kłoda, Partner Zarządzający, Research and Grow
Maja Strzałkowska-Kominiak, Partner Zarządzający, Research and Grow - 5 minut z nowościami wśród gadżetów – prezentacja sponsora
Prowadzący: Michał Czeluśniak, Dyrektor Zarządzający, Fabryka Magika - Eventy w służbie biznesu – case study
Prowadzący: Barbara Kozanecka, Marketing Manager, Eventory - Panel dyskusyjny: Czy marka może dzisiaj funkcjonować bez strategii?
Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor Naczelny, Marketing przy kawie
Paneliści: Piotr Golczyk, Łukasz Wołek i goście
Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty, które odbywają się od 2015 roku. Organizatorem jest spółka Eura7, właściciel marki Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana
Co w marketingu piszczy?
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, a także warsztaty, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości. Co ważne – organizatorzy zapewniają przestrzeń i czas na dyskusje oraz nawiązanie nowych kontaktów.
Najbliższe śniadanie odbędzie się 30 maja w hotelu Swing w Krakowie.
Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP więcej informacji znajdą tutaj.