Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Sztuczna inteligencja w marketingu: jak chatboty wpływają na interakcje międzyludzkie?

Kampanie reklamowe w erze sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja (AI) stała się nieodłącznym elementem współczesnych strategii marketingowych. Coraz częściej wykorzystywane są chatboty, które mają za zadanie ułatwić komunikację z klientem. Ale czy ich obecność wpływa na nasze interakcje międzyludzkie? Czy możemy mówić o negatywnych skutkach ich stosowania? Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie przeprowadzone przez Instytut Allensbacha na zlecenie Deutsche Telekom.

Badanie dotyczyło stosowania sztucznej inteligencji w kontekście marketingu i interakcji z klientem. Szczególnym zainteresowaniem naukowców cieszyły się chatboty, które stały się powszechnym narzędziem w kampaniach reklamowych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x