X

Szukamy asystenta obsługi klienta, to Ty?

Agencja komunikacji marketingowej Abanana​ jest organizatorem programów lojalnościowych. W związku z tym poszukuje osoby do obsługi infolinii oraz digitalizacji faktur​.​

Zakres obowiązków (na czym polega praca):

  • kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z uczestnikami ​programu,
  • ​obsługa infolinii,
  • digitalizacja faktur​,
  • ​inne prace biurowe.

Czego oczekujemy:

  • ​umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • podstawowej znajomości programów excel, word,
  • dobrej samoorganizacji​ pracy​,
  • umiejętności pracy w ​zespole​,
  • łatwości nawiązywania kontaktów.

Mile widziane:​

  • ​samodzielność,
  • umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów,
  • wysoka kultura osobista.

Osoby zainteresowane pracą w agencji Abanana prosimy o wysyłanie CV na adres: praca [at] eura7 [dot] com. W tytule maila prosimy wpisać nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, których zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną do naszego biura.

W CV prosimy zawrzeć następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).