Tym razem w ramach doświadczeń postanowiliśmy zareklamować naszą agencję w dodatku tematycznym miesięcznika „marketing w praktyce” pt.: „Interactive pl – wirtualna ekspansja” (nr 9 (127) wrzesień 2008) i tym samym przetestować skuteczność reklamy prasowej. Naszym celem było zaprezentowanie naszej agencji tak, aby wyróżniała sie na tle konkurencji kreatywnością i minimalizmem. Czy nam się to udało? Sami oceńcie.
Doświadczenia
Czy reklama prasowa rzeczywiście nie ma przyszłości?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.