Abanana, Artykuły, Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, Najnowsze

Top 7 świątecznych spotów reklamowych

W 2020 r. na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1318 zł. Zatem łącznie, jedynie u nas, to rynek wart ponad 15 mld zł. W Wielkiej Brytanii – ponad 24 mld funtów, a w USA 464 mld dolarów. Marki z tego tortu chcą jak najwięcej dla siebie, dlatego przygotowały niezawodne w tym okresie świąteczne spoty reklamowe.

2020 jest rokiem rekordowych sprzedaży internetowych od czasu pomiarów tej metody zakupowej. A to nie koniec statystyk, ponieważ szał bożonarodzeniowych zakupów, zwłaszcza tych, które znajdą się 24 grudnia pod choinką, właśnie trwa. Czym w tym roku marki zaskoczą nas w swoich reklamach? Czy pandemia koronawirusa i COVID-19 są w nich widoczne? Czy zakupy online odgrywają w nich znaczącą rolę?

Postanowiliśmy to sprawdzić i przygotowaliśmy przegląd najciekawszych siedmiu spotów reklamowych poświęconych bożonarodzeniowej gorączce zakupów, które niekoniecznie zobaczycie w polskiej telewizji. Oto one.

PS

Tym razem postanowiliśmy zrezygnować z opisu poszczególnych reklam. Nie chcemy Wam psuć niespodzianek, które przygotowali dla Was twórcy. Miłego oglądania!

 

7. TK Maxx Xmas 2020 – The Lil’ Goat

6. Coca-Cola Christmas

5. Waitrose and John Lewis -Give a Little Love

4. Disney – From our family to yours

3. Amazon – The Show Must Go On

2. Tesco – No Naughty List

1. DocMorris Weihnachtsfilm #Herzensangelegenheit

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x