W 2020 r. na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1318 zł. Zatem łącznie, jedynie u nas, to rynek wart ponad 15 mld zł. W Wielkiej Brytanii – ponad 24 mld funtów, a w USA 464 mld dolarów. Marki z tego tortu chcą jak najwięcej dla siebie, dlatego przygotowały niezawodne w tym okresie świąteczne spoty reklamowe.
2020 jest rokiem rekordowych sprzedaży internetowych od czasu pomiarów tej metody zakupowej. A to nie koniec statystyk, ponieważ szał bożonarodzeniowych zakupów, zwłaszcza tych, które znajdą się 24 grudnia pod choinką, właśnie trwa. Czym w tym roku marki zaskoczą nas w swoich reklamach? Czy pandemia koronawirusa i COVID-19 są w nich widoczne? Czy zakupy online odgrywają w nich znaczącą rolę?
Postanowiliśmy to sprawdzić i przygotowaliśmy przegląd najciekawszych siedmiu spotów reklamowych poświęconych bożonarodzeniowej gorączce zakupów, które niekoniecznie zobaczycie w polskiej telewizji. Oto one.
PS
Tym razem postanowiliśmy zrezygnować z opisu poszczególnych reklam. Nie chcemy Wam psuć niespodzianek, które przygotowali dla Was twórcy. Miłego oglądania!
7. TK Maxx Xmas 2020 – The Lil’ Goat
6. Coca-Cola Christmas
5. Waitrose and John Lewis -Give a Little Love
4. Disney – From our family to yours
3. Amazon – The Show Must Go On
2. Tesco – No Naughty List
1. DocMorris Weihnachtsfilm #Herzensangelegenheit