Nowa książka kucharska muzyka Benny’ego Blanco, zatytułowana „Open Wide”, została promowana na żywo przez Billboard na swojej stronie internetowej, Facebooku i Instagramie. A to tylko jeden z przykładów na to, jak transmisje na żywo na platformach społecznościowych stają się coraz ważniejsze w strategii marketingowej.
TalkShopLive, platforma umożliwiająca streaming i zakupy, rozszerzył swoją usługę Simulcast o możliwość korzystania z niej na Instagramie. Dzięki temu marki mogą transmitować dowolne strumienie na Instagramie bez konieczności rezygnacji z funkcji zakupów. W celu promocji nowej funkcji TalkShopLive współpracował z nominowanym do nagrody Grammy artystą Bennym Blanco, organizując transmisję na żywo 4 marca, transmitowaną we współpracy z Billboard. Transmisja była dostępna na stronie Billboard, a także na Instagramie i Facebooku. Integracja Shoppable Simulcast na Instagramie była kontynuacją wprowadzenia tej funkcji na Facebooku i pokazuje, jak marketerzy chcą wykorzystać rosnące zainteresowanie handlem społecznościowym.