Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Unikalne strategie marketingowe w świecie motoryzacji: case study Volkswagen

Kreatywność w centrum uwagi

Początek lipca 2021 roku z pewnością zapisze się w historii motoryzacji. To właśnie wtedy Volkswagen, jeden z największych producentów samochodów na świecie, zaprezentował pierwszy model swojej nowej submarki – ID.UNYX. Wyjątkowy, pełen innowacji coupe SUV stał się symbolem nowej ery w strategiach marketingowych giganta motoryzacyjnego. Jednak kluczowym elementem, który przyciągnął uwagę, był konfigurowalny awatar 3D, który stał się centralnym punktem kampanii reklamowej VW.

Stworzenie tak innowacyjnej kampanii w dobie ogromnej presji na producenta samochodów nie było łatwe. Właśnie w momencie premiery ID.UNYX, rada zakładowa VW mobilizowała się przeciwko możliwym zamknięciom fabryk i masowym zwolnieniom. Pomyślny debiut nowego modelu miał więc kluczowe znaczenie dla przyszłości firmy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x