Dzięki bezpłatnym programom, które zapewniają nam dostęp do danych internetowych, powszechne stało się już analizowanie generowanego ruchu na stronie docelowej. Uzyskane w ten sposób dane ilościowe pozwalają nam na dowiedzenie się, co się dzieje w danej chwili na stronie internetowej. Na tej podstawie staramy się sporządzać odpowiednie wnioski, np.: co możemy poprawić na stronie, aby użytkownik zrealizował ważny dla nas cel np.: sprzedaż.
Doświadczenia, Nowinki techniczne
Użytkownik, strona docelowa i jakość
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.