W lutym br. wydatki brutto na reklamę w Niemczech wzrosły o prawie 15 procent w porównaniu do roku poprzedniego. To dobra wiadomość dla branży reklamowej, która jest zwiastunem ożywienia w sektorze. Liderem rankingu największych darczyńców reklamy okazuje się Vodafone, który mocno inwestuje w promocję swoich usług.
Vodafone, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Niemczech, konsekwentnie zwiększa swoje wydatki na reklamę. W lutym firma zainwestowała znaczną sumę w kampanie reklamowe, co przyczyniło się do wzrostu całkowitych wydatków na reklamę w kraju. Dzięki temu Vodafone zyskał pewne miejsce w zestawieniu głównych darczyńców reklamy.
Nie tylko Vodafone przyczynił się do wzrostu wydatków na reklamę. Również wiele innych firm zainwestowało w kampanie promocyjne, co przyniosło pozytywne efekty. W obecnych czasach, gdy wiele firm boryka się z kryzysem spowodowanym pandemią COVID-19, ożywienie w branży reklamowej jest dobrym sygnałem dla całej gospodarki.