Wkraczając w erę, w której większość dzisiejszej siły nabywczej znajduje się w rękach pokoleń natywnie nastawionych na technologię cyfrową, wideo nie jest już tylko elementem Twojej strategii marketingowej – jest to centralny filar, wokół którego koncentruje się zaangażowanie konsumentów. Wideo wplata się w tkankę życia konsumentów, wpływając na ich preferencje dotyczące uczenia się, procesy decyzyjne i ostatecznie na zachowania zakupowe.
Dla marketerów przejście na nastawienie skupiające się przede wszystkim na wideo jest niezbędne, aby marki mogły nawiązać kontakt z odbiorcami w celu zwiększenia przychodów i zaangażowania. Ponieważ 58% konsumentów przy podejmowaniu decyzji zakupowych opiera się na filmach o produktach, nie można nie doceniać znaczenia filmów na ścieżce zakupowej.
Niedawno firma Firework, lider w dziedzinie handlu wideo, przeprowadziła ankietę wśród 750 amerykańskich konsumentów, aby lepiej zrozumieć zjawisko „najpierw wideo” i to, w jaki sposób marketerzy mogą lepiej dostosować się do tej zmiany paradygmatu w preferencjach konsumentów.