Pozycjonowanie

Jak usunąć z Google negatywne treści na czyjś temat?

Coraz częściej spotykamy się z firmami i osobami, których wizerunek jest skutecznie niszczony przez negatywne treści na ich temat, ogólnie dostępne w Internecie. Co więcej, strony zawierające te treści są czasami w wynikach wyszukiwania Google wyżej, aniżeli strona firmowa. Pomijając to, czy są to treści prawdziwe, czy nieprawdziwe, powstaje pytanie: jak pozycjonować strony w dół, lub inaczej depozycjonować? Innymi słowy, co zrobić, żeby negatywnych stron nie było w pierwszej trzydziestce wyników wyszukiwania Google?

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x