Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Wendy’s przeznaczy 55 milionów dolarów na reklamy śniadaniowe

Wendy’s, jedna z największych sieci fast foodów, zapowiedziała przeznaczenie 55 milionów dolarów na reklamę swojej oferty śniadaniowej. Jak przewiduje firma, kampania reklamowa przyczyni się do zwiększenia sprzedaży śniadań w restauracjach na rynek północnoamerykański. Celem jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 6000 dolarów tygodniowo na restaurację.

Reklama śniadaniowa ma być priorytetem dla Wendy’s w latach 2024-25. Firma wierzy, że skupienie się na tej porze dnia przyczyni się do wzrostu sprzedaży bez zwiększania kosztów pracy. Dyrektor generalny Kirk Tanner stwierdził, że reklamy mogą zwiększyć sprzedaż śniadań w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie o 50%. Decyzja o reklamie śniadań jest kontynuacją strategii wprowadzonej przez poprzedniego dyrektora generalnego Todda Penegora.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x