Cześć! Gościem nowego gospodarza, Maksa Michalczaka, który zdążył się już oswoić ze swoją nową rolą, jest Marek Hejmo – prywatnie fan piłki nożnej, NBA i F1 oraz kolarz amator, który zawodowo spełnia się aktualnie jako rzecznik prasowy (a dokładniej koordynator ds. PR i Biura Prasowego) jednego z „najszybszych” Polaków – trzykrotnego rajdowego mistrza Europy, czterokrotnego rajdowego mistrza Polski, trzykrotnego zwycięzcy Rajdu Polski, siedmiokrotnego zwycięzcy Rajdu Barbórka oraz wicemistrza Świata WRC-2 2019 – Kajetana Kajetanowicza.
Panowie, którzy znają się prywatnie od wielu lat, porozmawiają m.in. o szeroko pojętym wizerunku sportowca, obowiązkach i trudnościach pracy rzecznika prasowego kierowcy rajdowego. Dowiemy się, jak funkcjonuje biuro prasowe od środka – pracę ilu osób musi koordynować rzecznik prasowy i w jaki sposób przebiega komunikacja całego zespołu podczas rajdu. Poznamy też odpowiedź na pytanie, które z racji pandemii i coraz częstszego zjawiska pracy z domu, może się Wam nasunąć – czy rzecznik prasowy może pracować w trybie zdalnym? Z uwagi na wszędobylski nacisk na obecność w social mediach nie może zabraknąć również tematu influencer marketingu oraz działań podejmowanych celem dotarcia do nowej grupy odbiorców.
Zapewniamy, że zabierzemy Was w podróż po świecie rajdów, dzięki której dowiecie się o wielu rzeczach, do których kibice tej dyscypliny sportu nie mają na co dzień dostępu. Zapnijcie pasy!
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czym zajmuje się rzecznik prasowy kierowcy rajdowego?
- Co różni pracę rzecznika prasowego kierowcy rajdowego od pracy rzecznika prasowego w organizacji?
- Za pracę ilu osób odpowiada rzecznik prasowy K. Kajetanowicza?
- Jak wygląda biuro prasowe kierowcy rajdowego?
- Czy będąc rzecznikiem prasowym, można pracować zdalnie?
- W jaki sposób przebiega komunikacja i prowadzenie relacji z rajdu?
- Jak generować zainteresowanie rajdami wśród kibiców i sponsorów?
- Czy rajdy są dyscypliną sportową z prostymi zasadami?
- Do jakich informacji (będących poza zasięgiem przeciętnego kibica) ma dostęp rzecznik prasowy śledzący poczynania swojego klienta podczas rajdu?
- Czy można efektywnie połączyć świat rajdów z influencer marketingiem?
- Jakie nieszablonowe działania są podejmowane w celu zwiększenia grona fanów Kajetana Kajetanowicza?
- Jakie wymagania stawiają liczni sponsorzy?
- Na czym polega współpraca pomiędzy podmiotami: kierowca rajdowy – sponsor?
- Jakie trudności napotyka na co dzień rzecznik prasowy w pracy?
Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/