We wtorek 19 marca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się już po raz trzeci Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście? Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.
Piotr Golczyk poprowadzi również cieszący się coraz większą popularnością Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!
Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.
Agenda spotkania:
- 18:30 – 18:55
Czy marketing ma tylko słodki smak?
Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura - 18:55 – 19:20
Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?
Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracia - 19:20 – 19:40
Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?
Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie - 19:40 – 20:00
Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura - 20:00 – 20:20
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? - 20:20
Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.
Partner wydarzenia: Muchas Gracias
Patron medialny: Marketing przy Kawie
– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.
*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen3, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.