Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Wołanie o wolność: Analiza kultowej kampanii Levi’s z lat 90.

Tło społeczno-polityczne lat 90. nieodłącznie wpłynęło na sferę reklamy, a jednym z najbardziej pamiętnych przykładów tego zjawiska jest kampania Levi’s, której nośnym sloganem stało się wołanie o wolność. Powstała w oparciu o wartosci, które w tym czasie były niezwykle ważne dla społeczeństwa, stąd jej ogromny sukces. W tym artykule przyjrzymy się tej kultowej kampanii, analizując jej unikalne aspekty i przekaz.

Levi’s, amerykańska marka jeansów, w latach 90. postanowiła stworzyć kampanię, która poruszałaby kwestie ruchów społecznych, walki o prawo do wolności wyrażania swojej osobowości i indywidualizmu. I tak powstała kampania „Wołanie o wolność”, dzięki której marka zyskała status symbolu rebelii i młodzieńczej niezależności.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x