Wśród influencerów są także tacy, którzy chcieliby swoją pracę traktować wyłącznie biznesowo. Zapominają jednak często o tym, że nie tak się zdobywa autorytet u odbiorców. A influencer niewiarygodny to influencer nieskuteczny – i gdzie wtedy miejsce na biznes?
Poznajcie historię działań agencji Abanana dla Tato.Net, która została opisana przez Łukasza Wołka dla Marketingu w Praktyce.
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.